Główne cele programu to:
- wykształcenie otwartego na współczesne wyzwania gospodarczo-ekonomiczne absolwenta,
potrafiącego analizować bieżące trendy i je projektować dla potrzeb biznesowych; - wykształcenie menedżerów wyposażonych w wartości ukierunkowane na innowacyjność i
kreatywność w działaniu; - wykształcenie potencjalnych menedżerów wyposażonych w umiejętności techniczne
związane z aktualnymi problemami zarządzania, między innymi, jak: cyberbezpieczeństwo,
sztuczna inteligencja, czy big data. - rozwijanie umiejętności menedżerskich związanych z tworzeniem, rozwijaniem i
zarządzaniem biznesem w środowisku międzynarodowym; - wyposażenie absolwenta w umiejętności związane z obsługą i wykorzystaniem
współczesnych narzędzi IT w biznesie.
Program studiów podyplomowych zakłada realizację następujących przedmiotów.
Lp. | Nazwa przedmiotu/modułu kształcenia | Rodzaj zajęć dydaktycznych¹ | O/F² | Forma zaliczenia³ | Liczba godzin⁴ | Punkty ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Prognozowanie i badanie trendów w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 3 |
2 | Big data i analiza rynku | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 5 |
3 | Sztuczna inteligencja w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 4 |
4 | Tworzenie i uruchamianie start-upów | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 3 |
5 | Strategie i źródła pozyskiwania funduszy | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 3 |
6 | Rachunkowość i podatki | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 4 |
7 | Budowa i wdrażanie strategii | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 4 |
8 | Międzynarodowe perspektywy w organizacjach | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 4 |
9 | Zarządzanie procesami biznesowymi | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 5 |
10 | Dynamika zespołów i przywództwo | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 3 |
11 | Cyberbezpieczeństwo | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 5 |
Łączna liczba godzin zajęć: 110
Łączna liczba punktów ECTS: 43
Lp. | Nazwa przedmiotu/modułu kształcenia | Rodzaj zajęć dydaktycznych¹ | O/F² | Forma zaliczenia³ | Liczba godzin⁴ | Punkty ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Komunikacja i autoprezentacja | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 3 |
2 | Wielokulturowość w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 3 |
3 | Design thinking – od pomysłu do prototypu | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 4 |
4 | Myślenie krytyczne i kreatywne w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 3 |
5 | Wdrażanie innowacji | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 5 |
6 | Kwestie prawne w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 3 |
7 | Nowe media w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 4 |
8 | Międzynarodowe strategie marketingowe | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 5 |
9 | Biznesowe wykorzystanie aplikacji Google | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 4 |
10 | Narzędzia IT w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 4 |
11 | Seminarium MBA | Seminarium | O | Egzamin | 0 | 8 |
Łączna liczba godzin zajęć: 100
Łączna liczba punktów ECTS: 46
1· Ćwiczenia/warsztaty/laboratoria/konwersatorium/seminarium/inne.
2· „O” – przedmiot obowiązkowy do zaliczenia studiów, „F” – przedmiot fakultatywny (do wyboru).
3· Egzamin – ustny/egzamin testowy/zaliczenie na ocenę/prezentacja rezultatów projektu.
4· Liczba godzin składa się z zajęć w Instytucie plus nakład pracy własnej poza nim (np. przygotowanie się do testów, pisanie prac zaliczeniowych, czytanie obowiązkowej literatury, przygotowanie prezentacji).